آیا ساخت CAS3 + توسط OBD با VVDI BMW یا VVDI BIM TOOL بی خطر است؟
نوشته شده توسط : sukabulie

سوال: کسی CAS3 + را توسط OBD با VVDI BMW یا VVDI BIM TOOL تولید می کند ؟ آیا این امن است؟ یا روی نیمکت بهتر است؟

آیا ساخت CAS3 + توسط OBD با VVDI BMW یا VVDI BIM TOOL بی خطر است؟

پیشکسوت DK تجربه خود را به اشتراک می گذارد:

اگر BMW باشد ، بهانه ای نیست که آن را روی میز نکشید تا کلید را با استفاده از برنامه نویس درست کنید. و همچنین پشتیبان گیری کاملی از شماره اتومبیل و اتومبیل دقیق خواهید داشت. و مجموعه پایگاه داده خود شما رشد خواهد کرد. آن قسمت برنامه نویسی برای CAS3 + برای اینکه بتواند کلیدها را از طریق OBD اضافه کند ، اقدامی دشوار است. من بسیاری از واحدهای CAS3 + را پشتیبان گیری روی میز انجام داده ام و سپس آن قسمت برنامه نویسی را با VVDI2 روی ماشین انجام داده ام و بعداً برخی اتومبیل ها بدون پشتیبان گیری انجام داده اند. تاکنون در برنامه نویسی شکست خورده ام. + 13 ولت در اتومبیل با منبع تغذیه خوب باید.

من این گزینه را مانند این می بینم. اگر BMW به ندرت کار می کنید ، CAS را بیرون بیاورید و روش File Make Key را انجام دهید. بهتر از پوزش ایمن است. اما اگر بسیاری از BMW ها را با واحدهای CAS3 کار می کنید و به ویژه پایگاه داده بزرگی با ماژول های پشتیبان cas3 دارید ، ابزارهایی برای خواندن ECU برای دریافت ISN داشته باشید و حتی اگر شما می دانید چگونه از WinKFP و NCS استفاده کنید و چه زمانی یا اگر برنامه نویسی می کنید کلیدها از طریق OBD بد می شوند شما می توانید به راحتی از برنامه ریزی کلید OBD خارج شوید. اگر همه چیز خوب پیش برود ، در برخی از زمان ها صرفه جویی می کنید.

همه اینها به شما بستگی دارد اگر می خواهید با انجام صرفه جویی در وقت و یا صرفه جویی در وقت روزانه OBD و یا هنگام نوشیدن یک قهوه ، آن را نیمکت / BDM کنید. یک MINI داستان کمی متفاوت است ..

Xhorsevvdi.com همچنین بازخورد برخی از کاربران را دریافت کرد.

نمونه، مثال:

1. برنامه VVDI2 و VVDI Pro BMW CAS3 + خوب

2. با استفاده از برنامه نویس VVDI2 ISN را از BMW CAS3 + رمزگذاری کنید .

...

لذت بردن!





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: